Ogrod

Tunel foliowy

IMG_0093.JPGMiala byc wybudowana szklarnia ale stwierdzilam, ze postawienie tunelu foliowego bedzie szybsze i bardziej realne na ten sezon. Moj chlop pracocholik lubi byc aktywny ale czasami az zanadto a dzien krotki przeciez jest.

A wiec tunel juz stoi, jeszcze tylko kosmetyczne dociagniecia i gotowe.

Za kilka dni moze juz bedzie mozna wstawiac planty.

Ciekawe ile tam ich zmieszcze a mam ich sporo.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s